19 دی: رییس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر روند نزولی بازار از حباب یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی سکه خبر داد.

 ابراهیم محمدولی در گفتگویی تلویزیونی افزود: قیمت‌ها بازار طلا و سکه در هفته جاری با نوسان همراه بوده، اما روند بازار کاهشی است. همچنین انس جهانی و بازار ارز داخلی نیز روندی کاهشی دارد که بر وضعیت بازار طلا و سکه موثر است.

وی در ادامه درباره روند این روزهای بازار طلا و سکه نیز گفت: سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

حباب سکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

رییس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه با اظهار امیدواری نسبت به بازگشت آرامش و ثبات دوباره به بازار و افزایش تقاضا مردم برای مصنوعات طلا، گفت: هر انس جهانی در بازار امروز ۱۸۹۷ دلار و ۶۰ سنت، هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۲۸۱ هزار تومان است.

وی در خصوص موضوع دریافت فاکتور خرید طلا که این روزها در رسانه‌ها مطرح شده، هم گفت: این موضوع، تصمیم جدیدی نیست و همواره به مشتریان و متقاضیان خرید طلا تاکید می‌شود که به هنگام خرید مصنوعات طلا به طور حتم فاکتور معتبر با مشخصات و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :