اخبار | صفحه 6
حذف عکس امام خمینی، رئیسی جایگزین شد یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

حذف عکس امام خمینی، رئیسی جایگزین شد

19 دی آنلاین: همزمان با افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان، نشست خبری اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

دختران قایقران ایران تاریخ‌سازی کردند یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
کسب سومین سهمیه المپیک قایقرانی؛

دختران قایقران ایران تاریخ‌سازی کردند

19 دی آنلاین: دختران رویینگ سوار ایران با تاریخ‌سازی توانستند در رویینگ دونفره سبک وزن زنان سهمیه المپیک پاریس را بگیرند و مدال نقره آسیا را کسب کنند.

7 استان میزبان دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

7 استان میزبان دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور

19 دی آنلاین: رئیس اداره اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین اردوها با توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: در این اردوها امنیت ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان تامین می‌شود.

احتمال حاکمیت «لانینا» بر کشور از تابستان یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

احتمال حاکمیت «لانینا» بر کشور از تابستان

19 دی آنلاین: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از تابستان به بعد احتمال تغییر فاز دورپیوند نوسان جنوبگان به لانینا افزایش می‌یابد. البته در تعیین وضعیت جوی کشور عوامل زیادی موثر هستند که میزان عدم قطعیت پیش‌بینی را افزایش می‌دهد.

تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین

19 دی آنلاین: مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را که به قوه مجریه این کشور قدرت بیشتری برای تحریم ایران داده و اموال روسیه را مصادره می‌کند، تصویب کرد.

هشدار حسین موسویان نسبت به گسترده شدن جنگ بین ایران و اسرائیل یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

هشدار حسین موسویان نسبت به گسترده شدن جنگ بین ایران و اسرائیل

19 دی آنلاین: حسین موسویان هشدار داد: خاورمیانه بخاطر بحران‌های متعدد در آستانه سقوط است و تحمل یک جنگ دیگر را ندارد. اجماع غالب بین‌المللی این است که جنگ بین اسرائیل و ایران، می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای و یک فاجعه دیگر شود که هیچ برنده‌ای نخواهد داشت.

پیام مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

پیام مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران

19 دی آنلاین: مفتی اعظم و رئیس اداره امور دینی مسلمانان روسیه در پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: دعوت شما به معنویت و ارزش های اخلاقی جهانی، تداوم بخش سنت های مسلمانان در جهت استقرار عدالت و تحکیم صلح است.

فضائلی: تذکر به گشت ارشاد به قوت خود باقی است یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

فضائلی: تذکر به گشت ارشاد به قوت خود باقی است

19 دی آنلاین: پس از اینکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی خبر داد که برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند، برخی با بازنشر توئیت قدیمی وی مدعی عقب نشینی او از اظهاراتش شدند.

حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها ۱۰ درصد کاهش می‌یابد یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
خانه صمت:

حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها ۱۰ درصد کاهش می‌یابد

19 دی آنلاین: خانه صمت در نامه‌ای به مجلس اعلام کرد: میزان ساعت کاری هفتگی ۴۴ ساعت در هفته است و اگر یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه شود، به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز ۱۰ درصد کاهش می‌یابد.

۷ نکته درباره حادثه اصفهان یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

۷ نکته درباره حادثه اصفهان

19 دی آنلاین: تا این لحظه هنوز اسرائیل به صورت رسمی مسئولیت حمله به خاک ایران در اصفهان را نپذیرفته است که در نوع خود عجیب است.

آیا بارورسازی ابرها عامل وقوع سیل در دبی است؟ شنبه 1 اردیبهشت 1403

آیا بارورسازی ابرها عامل وقوع سیل در دبی است؟

19 دی آنلاین: دبی در حال تجربه یکی از بدترین سیل‌های تاریخ خود است و بسیاری از این موضوع حیرت زده شده‌اند زیرا این کشور ده‌ها سال برای کنترل آب و هوا تلاش کرده و از روش‌های بارورسازی ابرها استفاده کرده است.

تخت‌جمشید قارچ نگرفته؛ گل‌سنگ است +عکس شنبه 1 اردیبهشت 1403

تخت‌جمشید قارچ نگرفته؛ گل‌سنگ است +عکس

19 دی آنلاین: مدیر پایگاه میراث‌جهانی تخت جمشید از فعال بودن کارگاه‌های پاکسازی گل سنگ‌ها در مجموعه جهانی تخت جمشید خبر داد و گفت: گل سنگ‌ها یکی از مهمترین عوامل آسیب‌رسان در بناهای تاریخی به‌خصوص آثار سنگی محسوب می‌شوند و عملیات پاکسازی گل سنگ‌ها در مجموعه جهانی تخت جمشید به صورت کارگاه و توسط تیمی از کارشناسان حفاظت و مرمت انجام می‌شود و همچنان ادامه دارد.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور شنبه 1 اردیبهشت 1403

زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور

19 دی آنلاین: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه خبر داد.

رئیسی: مبارزه بی‌امان ایران نبود مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت شنبه 1 اردیبهشت 1403

رئیسی: مبارزه بی‌امان ایران نبود مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت

19 دی آنلاین: رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی از ابتدا پرچم مبارزه جدی با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر را برافراشته نگاه داشته است، اما کشورهای دیگر به هیچ‌وجه به مسئولیت‌های خود در این رابطه به شکل شایسته عمل نکرده‌اند و لازم است ضمن مسئول‌سازی این کشورها، این موضوع برای آنها تبیین شود که اگر مبارزه بی‌امان ایران نبود، مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت.

تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما قطعی نیست شنبه 1 اردیبهشت 1403

تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما قطعی نیست

19 دی آنلاین: معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.

انتقاد حدادعادل از کاربرد واژگان فرنگی در برنامه‌های صدا و سیما شنبه 1 اردیبهشت 1403

انتقاد حدادعادل از کاربرد واژگان فرنگی در برنامه‌های صدا و سیما

19 دی آنلاین: حدادعادل از کاربرد فراوان واژه‌های فرنگی در برنامه‌های صدا و سیما انتقاد کرد.

دادستان: پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب تشکیل نمی‌شود شنبه 1 اردیبهشت 1403

دادستان: پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب تشکیل نمی‌شود

19 دی آنلاین: دادستان کل کشور با بیان اینکه ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی‌گردد گفت: اکثر بانوان بعد از تذکر نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند.

سیستم VAR چینی در راه ایران شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیستم VAR چینی در راه ایران

19 دی آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با ورود دستگاه‌های کمک داور ویدئویی به کشور رقابت‌های لیگ از فصل آینده با VAR برگزار می‌شود.

سکه ۱.۸ میلیون تومان ارزان شد شنبه 1 اردیبهشت 1403

سکه ۱.۸ میلیون تومان ارزان شد

19 دی آنلاین: هر قطعه سکه طرح جدید امروز (شنبه) در بازار طلای تهران با یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین روز مبادلاتی هفته گذشته، ۴۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

برخوردها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه ای شنبه 1 اردیبهشت 1403
آیت الله مسعودی خمینی:

برخوردها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه ای

19 دی آنلاین: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره انتقادات به مشی دولت در موضوع حجاب، می گوید: فکر می‌کنم بعد از فرمایشات رهبری و مسائل عالی که ایشان مطرح کردند، دولت با مدنظر قرار دادن همان مسائل مدنظر ایشان، روش درستی اتخاذ کرده و با مشی «بفرما» شروع کند چراکه اگر شروع نکند، مجددا مسائل قبلی و بعضاً بدتر به وجود می آید.