19 دی: معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز اقدامات خود را با حضور تمام نیروهای انقلابی و فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی آغاز کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز پس از برگزاری نشست مشترک این تشکل سیاسی با احزاب انقلابی که روز پنج شنبه، برگزار شد درباره استمرار این نشست‌ها، گفت: راهبرد جامعه روحانیت بر اساس آنچه که در شورای مرکزی به تصویب رسیده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۱۴۰۰، راهبرد حضور مشترک فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما با عنایت به اصل خرد جمعی و همگرایی و  تقویت انسجام نیروهای انقلاب در صحنه حضور خواهیم داشت، تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز این حرکت را به نحوی جدی دنبال خواهد کرد و از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای درون گفتمان انقلابی و ولایی برای دستیابی به تصمیمات و اقدامات مشترک بهره‌گیری خواهیم کرد.

 موسی پور همچنین با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز اقدامات خود را با حضور تمام نیروهای انقلابی و فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی آغاز کرده است، افزود: برنامه ریزی و رایزنی برای ایجاد یک تشکیلات فراگیر و فعال‌سازی یک ساختار هدفمند در انتخابات پیش روی ادامه دارد. نشست مشترک امروز نیز در ادامه رایزنی با کنشگران سیاسی برگزار شد و مقرر شد که احزاب و تشکل های انقلابی و ولایی نمایندگان و اعضای منتخب خود را برای عضویت در هیئت موسس ساختار جدید به جامعه روحانیت مبارز معرفی کنند.

وی تاکید کرد: بدیهی است که بر اساس برنامه زمان بندی، پس از تشکیل هیات موسس، سایر ساختارهای اجرایی برای انتخابات پیش رو شکل خواهد گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع : ایسنا