19 دی: آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است مسئولان فکری کنند و بدانید اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.
این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، با اظهار ناراحتی از وضع معیشتی مردم، فراوانی نعمت و داشتن مدیری خیرخواه را لازمه هرجامعه خوب دانست و بیان داشت: فقر، ظلم و جهل آفات هرکشور و حکومتی است.
وی در ادامه با بیان عظمت بعثت پیامبراکرم (ص)، این روز را مهمترین روز عالم خلقت دانست و افزود: آنچه ازسوره علق برداشت می شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.
وضعیت موجود معیشتی مردم نگران‌کننده است

این مرجع تقلید داشتن مسئولیت را در جامعه امروز بسیار مهم توصیف کردند و گفت: امروزکسانی که دارای منصب هستند، باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و فقط به فکرخدمت این مردم باشند.
آیت الله نوری همدانی، مسئولیت را امانت دانست و بهره مندی از این امانت را برای خدمت به مردم خواستار شد.
وی با اشاره به نامه حضرت امیر(ع) به مالک اشتر گفت: فراموش نکنید اصل همین مردم هستند این مردم بودند که هشت سال جنگ را اداره کردند این مردم هستند که فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند پس تا می توانید خدمت کنید.
وی در پایان، هوشیاری مسئولان در مقابل نقشه های دشمن بویژه آمریکا و صهیونیست و عربستان بعنوان صحنه گردانان را خواستار شدند.
وزیر کشور امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

  • نویسنده :
  • منبع : مرکز خبر حوزه