19 دی: رییس کمیته ملی المپیک به ورزشکاران المپیکی اعلام که زمان زیادی تا آغاز بازی ها نمانده است و با روحیه برای حضور در المپیک آماده شوند.
با توجه به اینکه ژاپن جشن ۱۰۰ روز مانده تا آغاز بازی های المپیک را گرفت، برگزاری این رویداد وارد مرحله جدی تری شده است. اما در این میان افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن و نارضایتی مردم این کشور از برگزاری بازی ها، این نگرانی را به وجود آورده  که برگزاری المپیک توکیو دوباره متوقف شود. 
توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک پیامی را برای ورزشکاران سراسر جهان فرستاد و به نوعی خواست خیال آنها را راحت کند که بازی ها در اول مرداد افتتاح می شود.
باخ خطاب به ورزشکاران گفت: فقط ۱۰۰ روز دیگر تا آغاز بازی ها باقی مانده است و این روز های آخر آماده سازی، بسیار مهم است و من این را بر اساس تجربه خودم می گویم. 
باخ که قهرمان شمشیربازی المپیک مونترال است، ادامه داد: مربی ما در ۱۰۰ روز مانده به المپیک توصیه خیلی خوبی به ما کرد. او گفت که در مورد تمام مشکلاتی که ممکن است در بازی ها با آن مواجه شویم صحبت کرده ایم و اگر موردی پیش آمد که قبلا در مورد آن صحبت نکرده ایم، مشکل نیست.
بنابراین شما ورزشکاران نیز با روحیه برای بازی ها آماده شوید و ما قبلا در مورد همه چیز صحبت کرده ایم. ما در ۲۳ جولای (اول مرداد) در استادیوم المپیک توکیو منتظر شما خواهیم بود.

  • نویسنده :
  • منبع : ایسنا