19 دی: مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: طی سال گذشته، سه میلیارد و 35 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد که با شیوع ویروس کرونا داغدار شدند یا آسیب دیدند کمک کرد.
اکبر میرشکار به خانواده‌هایی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا داغدار عزیزان خود شدند تسلیت گفت و اعلام کرد: در سال گذشته 147 نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد قم نیز به همین دلیل عزادار شدند که این نهاد به این خانواده‌ها 812 میلیون تومان کمک کرد.

وی بابیان اینکه کمیته امداد استان قم به‌عنوان پیشگام در کشور از همان روزهای نخست شیوع این ویروس کمک‌های بلاعوض خود را به مددجویان تحت حمایت آغاز کرد افزود: درمجموع به مددجویانی که در موج‌های اول، دوم و سوم شیوع کرونا به این ویروس منحوس مبتلا شدند 900 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض کمک کرد.

میرشکار از مشکلاتی که در کسب‌وکارها و زندگی مردم در این مدت به وجود آمده است سخن گفت و اظهار کرد: افراد تحت حمایت کمیته امداد و حتی مجریان طرح‌های خودکفایی این نهاد هم با این معضل روبرو هستند که 500 میلیون تومان به برخی از کسب‌وکارها و 720 میلیون تومان هم به خانوارهای مستأجر کمک شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم ضرورت حفظ سلامت و بهداشت این خانواده‌ها را خاطرنشان و بیان کرد: در سال گذشته 56 هزار ماسک و 19 هزار محلول ضدعفونی هم در بین مددجویان استان توزیع شد.
  • نویسنده :
  • منبع :