19 دی: مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز از کمک ۱۰ میلیارد تومانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران به تیم فجرشهید سپاسی خبر داد.
رسول فلاح در گفتگو با مهر از حمایت همه جانبه فرمانده کل سپاه پاسداران قدردانی کرد و اظهار داشت: سردار سلامی در کنار مسائل نظامی، به اخلاقیات و مسائل فرهنگی ورزشی نیز بسیار توجه دارند و از ویژگی‌های ایشان، اهمیت دادن به جوانان مملکت است.
سرهنگ فلاح افزود: در سفری که سردار سلامی به شیراز داشتند و با دستور ایشان، از تیم فجر شهید سپاسی حمایت شد و به صورت مکتوب قول کمک ۱۰ میلیارد تومانی را به تیم فجر در صورت صعود به لیگ برتر دادند و با اطمینان می گویم که اگر دستور صریح ایشان نبود، اکنون تیم فجر سپاسی وجود نداشت و همین امر مایه دلگرمی ما شد.
مدیرعامل زردپوشان با اشاره به بازی شب گذشته تیم فجر در کرج و صعود این تیم به لیگ برتر بیان داشت: باوجود اینکه تیم حریف انگیزه‌ای برای بردن نداشت اما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان گل ریحان، دوندگی عجیبی داشتند که بنظر می‌آید با حمایت تیم‌های رغیب، انگیزه آنها هم بیشتر شده بود اما با درایت کادرفنی و آنالیز تیم حریف و همچنین تعصب بازیکنان، توانستیم یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود را انجام دهیم.
فلاح افزود: از اتفاقاتی که در فصل گذشته مقابل مس کرمان افتاد تجربه کسب کردیم و با کاهش فشار روحی و روانی که بدلیل حساسیت بالای بازی و پخش مستقیم آن روی بازیکنان بود، خدا راشکر توانستیم این بازی را هم با پیروی پشت سر گذاشته و به لیگ برتر صعود کنیم.
مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی به عوامل موفقیت تیم فجر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از عوامل موفقیت ما هماهنگی کل مجموعه از سردار بوعلی که حمایت بسیاری از تیم داشتند تا کادر فنی و بازیکنان، و عامل بعدی توسل به ائمه اطهار و حاکم نبودن مادیات و مسائل مالی موجود در فوتبال، در میان بازیکنان بود.
سرهنگ فلاح در ادامه افزود: این مجموعه سالم‌ترین مجموعه‌ای بود که تاکنون در طول این سالیان دیده‌ام و آقای کلانتری علاوه بر تجربه و قابلیت فنی بالا، انسان بسیار نجیب و سالمی هستند.
مدیرعامل تیم لیگ برتری فجر شهیدسپاسی از تمامی مردم استان فارس و هواداران این تیم و همچنین از اهالی رسانه و خبرنگاران و تمامی کسانی که در موفقیت تیم فجر شهیدسپاسی سهیم بودند، تشکر و قدردانی کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :