۱۹ دی: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: واکسیناسیون فرهنگیان در استان قم از روز شنبه ۹ مرداد در استان قم آغاز می شود و تا ۲۵ مرداد ادامه دارد.
سیامک محبی در گفت و گویی اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان در استان قم از شنبه ۹ مرداد همزمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش استان آغاز خواهد شد.
 
وی با اشاره به افزایش گروه های سنی و شغلی مشمول تزریق واکسن کرونا در استان تصریح کرد: جهت رفاه حال فرهنگیان و همچنین جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان، در جلسه ای که با مدیرکل آموزش و پرورش قم داشتیم مقرر شد مرکزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مخصوص فرهنگیان دایر شود.
 
محبی خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم بین وزارت بهداشت و درمان با وزارت آموزش و پرورش، تهیه لیست معلمان و نوبت دهی فرهنگیان بر عهده وزارت آموزش و پرورش و تامین، تهیه و تزریق واکسن بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ۲۰ هزار فرهنگی شاغل  در استان افزود: سالن شهید امجدی جنب مدرسه امام صادق واقع در میدان روح الله از روز شنبه پذیرای معلمان و فرهنگیان خواهد بود.
  • نویسنده :
  • منبع :