19 دی: نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در دومین مبارزه خود در المپیک توکیو مقابل نفر سوم جهان به برتری رسید تا همانند حسن یزدانی راهی نیمه نهایی شود.
در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد المپیک توکیو، رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.
اطری پیش از این در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از ترکیه رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.
اطری در نیمه نهایی به مصاف زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه می‌رود.

پیش از این حسن یزدانی در دور نخست وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل جاورایل شاپیف از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز مقابل استفان ریچموت از سوییس به روی تشک رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با نتیجه ۱۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی برای رسیدن به فینال باید از سد آتور نایفونوف روس بگذرد.
دیدارهای نیمه نهایی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم از ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار می شود. همچنین محمدرضا گرایی در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم فرنگی ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به مصاف حریفش از اوکراین می‌رود.

  • نویسنده :
  • منبع :