19 دی: رییس شبکه بهداشت شهرستان مرودشت فارس با بیان اینکه نوزاد ۷ ماهه براثر کرونا در این شهرستان فوت کرد،گفت: نوع جهش یافته کرونا دلتا،هشت کودک زیر ۱۲ سال مرودشتی را راهی بیمارستان کرد.
براساس مطلب دریافتی، روح الله کریمی پنجشنبه در این باره افزود: نوزاد ۷ ماهه در اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کرد و در حال حاضر نیز هشت کودک زیر دوازده سال به دلیل ابتلا به نوع جهش یافته بیماری کرونا دلتا در بیمارستان شهید مطهری مرودشت بستری هستند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است.
وی اشاره به این موضوع که آمار بستری کودکان مبتلا به ویروس دلتا کرونا رو به افزایش است، افزود: این روزها کودکان با علایم تب، اسهال، ضعف و تشنج به بیمارستان ها مراجعه می کنند و تست آنها در مورد ابتلا به کرونا مثبت تشخیص داده می شود که اگر به موقع اقدامات درمانی برای آنها انجام نشود، می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.
رییس شبکه بهداشت شهرستان مرودشت اضافه کرد:خانواده‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و حضور نیافتن در دورهمی ها، مراسم عروسی و ختم را جدی بگیرند تا شاهد بستری شدن و مرگ عزیزان خصوصا کودکان در سایه بی توجهی به کرونا نباشند.

  • نویسنده :
  • منبع :