19 دی: مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به همه افراد بالای ۱۸ سال در جزیره قشم واکسن کرونا تزریق می‌شود.
دکتر حمیدرضا بهزادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پیگیری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و تاکید سایر مسوولان جزیره قشم، جزیره قشم و کیش به مانند سایر جزایر خلیج فارس، از این امکان بهره‌مند می‌شوند.
وی ادامه داد: در مراحل قبل، واکسیناسیون رده های سنی در قشم و سایر شهرهای استان هرمزگان با اختلاف ۱۰ سال انجام می‌شد که با توجه به وضعیت حاد شیوع کرونا در این جزیره، دستور واکسیناسیون تمامی افراد بالای ۱۸ ساکن در قشم و کیش توسط دکتر نمکی صادر شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم تصریح کرد: شرایط و نوبت تزریق واکسن همه رده‌های سنی در قشم به زودی از سوی رسانه‌های معتبر به مردم اعلام می‌شود.
شایان ذکر است، رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم هفته گذشته در نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت ودرمان کشورمان از روند شدید کرونا در این شهرستان ابراز نگرانی کرده بود و خواستار اختصاص واکسن برای افراد 18 سال به بالا شده بود.
در نامه دادستان قشم به وزیر بهداشت‌ آمده بود؛ بنا به گزارشات واصله مردمی و بازدید میدانی نماینده دادستان از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و میزان بالای افراد کرونایی بستری در این بیمارستان که همچنان در حال افزایش است راستای مراقبت و صیانت از حقوق عمومی و پیشگیری از وقوع مرگ و میرهای ناشی از بیماری کووید 19 دستور فرمایید نسبت به تخصیص واکسن برای افراد بالای 18 سال در این شهرستان اقدام نمایند.

  • نویسنده :
  • منبع :