19 دی: رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، آخرین وضعیت جسمانی سجاد گنج زاده، کاراته کای ایرانی که در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ مصدوم شد را تشریح کرد.
در جریان دیدار فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم کاراته در المپیک توکیو ۲۰۲۰، سجاد گنج‌زاده دارنده یک مدال طلا و ۲ نقره جهان، برابر طارق حامدی از عربستان در حالی که پس از یک دقیقه با نتیجه ۴ بر یک عقب بود با ضربه محکم پای چپ حریف عربستانی بر روی صورتش به روی تاتامی افتاد و در حالت بیهوشی قرار گرفت. گنج‌زاده سپس با برانکارد از تاتامی خارج شد.
غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و سرپرست گروه پزشکی اعزامی ایران به المپیک توکیو ۲۰۲۰، در گفت و گو با ایسنا در رابطه با آخرین وضعیت سجاد گنج زاده، اظهار کرد: گنج زاده پس از آسیب دیدگی به کلینیک میزبان بازی ها منتقل شد و تحت معاینات قرار گرفت و خوشبختانه در جریان معاینه مشخص شد با مشکل مواجه نیست و به او اجازه داده شد در مراسم توزیع مدال شرکت کند.
وی ادامه داد: پس از آن گنج زاده در کلینیک اختصاصی فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینه قرار گرفت و در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و جای نگرانی نیست اما با توجه به اینکه ضربه به سر ورزشکار وارد شده است برای احتیاط هر چه بیشتر، ۲۴ ساعت تحت نظر همکاران ما خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :