19 دی: نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه، ۱۷ مردادماه) با ۱۷۰ تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته به ۲۵ هزار و ۲۲۳ تومان رسید.
قیمت فروش یورو نیز امروز در مقایسه با روز گذشته با ۵۷ تومان کاهش به ۲۹ هزار و ۴۱۶ تومان رسید.
امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۷۲۴ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۸۷۸ تومان بود.
علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۵۶۸ تومان و نرخ فروش آن ۲۴ هزار و ۷۹۲ تومان اعلام شد.
نرخ خرید یورو در این بازار ۲۸ هزار و ۸۹۲ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۹ هزار و ۱۵۴ تومان اعلام شد.
همچنین در سامانه نیما در معاملات روز شنبه، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۵۷۸ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۶۰۰  تومان معامله شد.
به گزارش ایرنا، دلار از هشتم خردادماه وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد و در این فاصله به سوی کانال ۲۴ هزار تومان خیز برداشت، اما دوباره کاهش یافت و در کانال ۲۳ هزار تومانی در نوسان بود و طی هفته گذشته همواره در قیمت ۲۵ هزار تومان نوسان داشته است.

نوسان سکه در کانال ۱۱ میلیون تومان

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز امروز (یکشنبه، ۱۷ مردادماه) در بازار تهران با افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید. 

امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. 

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج‌ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد. 

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۸۵ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۷۰۴ هزار تومان شد. 

همچنین هر انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۶۳ دلار و ۸۲ سنت قیمت خورد. 




  • نویسنده :
  • منبع :