19 دی: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس فردا تا ساعت ۱۰ جلسه علنی دارد، تاکید کرد: از ساعت ۱۰ صبح فردا جلسات کمیسیون انرژی جهت بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی نفت و نیرو برگزار خواهد شد.
فریدون حسنوند در جمع خبرنگاران درباره زمان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی نیرو و نفت در کمیسیون انرژی، بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، ساعت ۱۰ صبح فردا(شنبه) آقای محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون حضور پیدا می کند و برنامه های خود را برای این وزارتخانه برای نمایندگان تشریح می کند.
وی در ادامه اظهار کرد: در ساعت ۲ بعداز ظهر فردا نیز آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون حضور خواهد یافت و برنامه های خود را برای نمایندگان تشریح خواهد کرد. طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا سایر وزرا نیز به کمیسیون آمده و برنامه های خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کنند.
حسنوند تصریح کرد: مجلس احتمالاً فردا تا ساعت ۱۰ جلسه علنی خواهد داشت و پس از آن وزرای پیشنهادی در مجلس حضور خواهند یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ و برنامه های خود را تشریح می کنند.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس در ادامه تاکید کرد: پس از جمع بندی برنامه وزرا در کمیسیون های تخصصی مجلس، هر کمیسیون درباره وزرای مربوط به آن کمیسیون گزارشی را تدوین و در صحن علنی پارلمان قرائت خواهد کرد، پس از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی نیز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس آغاز خواهد شد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: آقایان محرابیان و اوجی برنامه های خود را برای تصدی وزارت خانه های نیرو و نفت به کمیسیون انرژی ارائه داده اند که در حال بررسی آن هستیم و فردا نیز برای رفع ابهامات و پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور پیدا می کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :