19 دی: فراکسیون اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه به مقام معظم رهبری از انتصاب شهرام ایرانی به عنوان فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.
فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه به رهبر انقلاب، از انتصاب امیر شهرام ایرانی به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و نسبت به استفاده از توانمندی‌های اهل سنت ایران و همه اقوام و مذاهب و ادیان ایرانی در سطوح عالی دولت ابراز امیدواری کرد.
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)
باسلام و درود
ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدنا حسین (رضی الله عنه) به محضر مبارک حضرتعالی و ملت شریف ایران اسلامی؛ بر خود واجب دانستیم تا نسبت به فرمان بی نظیر حضرتعالی در انتصاب امیر شهرام ایرانی، امیری دلاور و فرزند مرز و بوم ایران زمین به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراتب سپاسگزاری خود و مردم را اعلام داریم.
تصمیم حضرتعالی در گام دوم انقلاب گره‌ای کور در معادلات مدیریتی کشور را گشود و برای همه دلسوزانی که نیت داشتند از وجود شایستگان اهل سنت در همه عرصه‌های مدیریتی کلان کشور بهره ببرند، حجت را تمام نمود. ضمن سپاسگزاری مجدد از حضرتعالی و آرزوی توفیق و عمر با عزت برای شما و همه خدمتگزاران به نظام اسلامی، امیدواریم دولت انقلابی نیز با تاسی از سیره رهبری معظم انقلاب اسلامی و راهبرد داهیانه حضرتعالی، شایسته گزینی و بهره مندی کشور از توانایی و تخصص شایستگان اهل سنت ایران و همه اقوام و مذاهب و ادیان ایرانی را در سطوح عالی دولت، مد نظر قرار دهد.
ولله الحمد
فراکسیون نمایندگان اهل سنت یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی»
به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا روز سه شنبه (۲۶ مرداد ماه) در حکمی امیر دریادار شهرام ایرانی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :