19 دی: نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه، ۱۴ شهریورماه) با ۵۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته (شنبه، ۱۳ شهریورماه) به ۲۶ هزار و ۷۱۱ تومان رسید.
قیمت فروش یورو نیز امروز در مقایسه با روز گذشته (شنبه، ۱۳ شهریورماه) با ۵۰ تومان کاهش به ۳۱ هزار و ۳۷۴ تومان رسید.
امروز قیمت خرید هر دلار ۲۶ هزار و ۱۸۲ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار و ۷۵۲ تومان بود.
علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۱۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۳۸۸ تومان اعلام شد.
نرخ خرید یورو در این بازار ۳۱ هزار و ۷۸ تومان و نرخ فروش آن نیز ۳۱ هزار و ۳۶۰ تومان اعلام شد.
همچنین در سامانه نیما در معاملات دیروز، حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۲۹۸ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان معامله شد.
به گزارش ایرنا، قیمت دلار از خردادماه حرکت آرامی به سوی کانال ۲۵ هزار تومان شروع کرد و بیش از دو هفته در این کانال نوسان داشت و وارد کانال ۲۶هزار تومان شد و سپس در صرافی بانکی به قیمت ۲۷ هزار تومان  فروخته می‌شد و طی هفته گذشته روند نزولی قیمت را شروع کرده وارد کانال ۲۶ هزار تومان شده است.


افزایش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه، ۱۴ شهریورماه) در بازار تهران با افزایش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (۱۳ شهریور ماه) به رقم ۱۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید.

همچنین امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۱۸۹ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد. 

همچنین امروز نیم‌ سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد. 

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز پنج میلیون و ۷۷ هزار تومان شد. 

همچنین هر انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۲۸ دلار و ۳۹ سنت قیمت خورد. 



  • نویسنده :
  • منبع :