19 دی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در حوزه جبهه نرم فرهنگی در دوره جدید بیش از پیش مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، افزود: در حوزه‌های مختلف با رویش‌های انقلابی جوانان روبه رو بوده‌ایم و دولت مردمی کنونی باید بتواند این ظرفیت‌ها را بکار بگیرد.

وی گفت: حوزه فرهنگ دینی غنی است و ما باید بسترهای شکوفایی فرهنگ غنی دینی را با حضور جوانان انقلابی و رویش های شکل گرفته فراهم نماییم.

 وی اضافه کرد: احیای ارزش های انقلابی، اسلامی، هنر و فرهنگ دینی در صدر فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید خواهد بود.

اسماعیلی ابراز داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها وزارتخانه ای است که پسوند اسلامی دارد اما با این وجود در برخی سالها دچار عقب ماندگی های شده‌است.

اسماعیلی یادآور شد: تعمیق ارتباط با علما، حوزه‌های علمیه و استفاده از توان روحانیت در شوراهای فرهنگ عمومی در دوره جدید تقویت خواهد شد.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آثار علمی و رویکرد حمایتی آیت الله نوری همدانی در بعد فرهنگی و حمایت از انقلاب اسلامی نقش ویژه ای در طول ۴۲ سال گذشته داشته‌است.

وی بیان کرد: رییس جمهوری پیش از سفر به قم سلام ویژه و گرم خود را به مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه ابلاغ کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت و گو می‌کند.
  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا