19 دی: سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: با ترخیص بیماران بستری در بخش مبتلایان به کرونا، بیمارستان این جزره خالی از بیمار کرونایی شد.
محمدرضا رضانیا روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به لطف خدا و تلاش مداوم کادر درمان پس از حدود یک سال بیمارستان کیش روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.
وی افزود: به کادر بهداشت و درمان در مرکز توسعه سلامت و بیمارستان کیش به دلیل تلاش بی وقفه در ۲ ماه گذشته برای مقابله با پیک مهیب پنجم ویروس کرونا خسته نباشید می گویم.
رضانیا گفت: کادر بهداشت و درمان مرکز توسعه سلامت و بیمارستان لحظه ای کوتاهی نکردند و جانانه در حفظ سلامت ساکنان کیش با ویروس کرونا مبارزه کردند.
وی اضافه کرد: انتظار می رود کیشوندان و مسافران در روزهای آتی با تداوم رعایت پروکل های بهداشتی این وضعیت را تداوم ببخشند.
از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۸شهریور در این جزیره حدود هشت هزار و ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :