19 دی: رییس جمهوری در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان متناسب با استعدادها و نعمت های خدادادی رشد نکرده و همچنان محروم است ،گفت: در این سفر گام‌های مهم و اقدامات موثری برای رفع نارسایی ها و محرومیت استان در بخش های مختلف زیرساختی برداشته خواهد شد.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در پنجمین سفر استانی در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد در محل فرودگاه یاسوج مرکز این استان افزود: با وجود نعمت های خدادادی بی شمار ،محرومیت یا مشکلاتی مانند بیکاری در این استان مفهومی ندارد.
وی گفت: قبل از سفر به استان بررسی هایی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شد و گزارش‌هایی داده شد و استاندار در هیات دولت نیز جمع بندی خوبی داشت.
آیت الله رئیسی ادامه داد: این استان در بخش کشاورزی، صنعت نفت و گاز، گردشگری، زمینه  مناسب اقتصادی دارد و با وجود نعمت های خدادادی نباید شاهد بیکاری در استان باشیم.
رئیس جمهوری ابراز امیدواری کرد با همکاری نیروهای کارآمد جوانان، مدیران با کفایت، راهنمایی نماینده ولی فقیه ،همکاری استاندار و همه مسئولان و دلسوزان گامهایی در جهت رفع مشکلات استان برداریم.
وی از مردم به دلیل عدم برگزاری نشست های عمومی به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی کرد و گفت در شورای اداری و نشست با نخبگان ودلسوزان دغدغه های آنها پیگیری می شود.
آیت الله رئیسی هفته‌های اخیر نیز در سفرهای سرزده، پنجم شهریور به استان‌ خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان، نوزدهم شهریور به استان خراسان جنوبی، دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.


  • نویسنده :
  • منبع :