19 دی: برخورد یک دستگاه تریلر با سه خودروی سواری بامداد امروز در جاده کاشان به قم حادثه مرگباری را رقم زد.
به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ قم، جلیل گودرزی، معاون فنی و عملیات اعلام کرد: ساعت ۳۷ دقیقه بامداد امروز سه‌شنبه سیزدهم مهرماه انحراف از مسیر و شدت برخورد یک دستگاه تریلر با سه خودروی سواری پژو پارس، پژو ۲۰۶ و پژو slx منجر به آتش‌سوزی سه خودرو شد.

وی افزود: این حادثه که در کیلومتر پنج جاده کاشان به قم رخ داد، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

معاون اورژانس قم با بیان این که این حادثه ۱۰ کشته و مصدوم بر جای گذاشت، ادامه داد: در این حادثه که دو خودروی سواری پژو پارس و پژو ۲۰۶ و تریلر به طور کامل در آتش سوخت، راننده و سرنشین تریلر و راننده خودروی سواری ۲۰۶ به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند به طوری که قابل شناسایی نبودند.

او ادامه داد: هفت مصدوم حادثه هم پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

واژگونی خودرو پژو ۲۰۷ در محور سلفچگان به دلیجان

صبح امروز واژگونی خودرو پژو ۲۰۷ در محور سلفچگان به دلیجان حادثه ساز شد.

حمیدرضا باقری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اظهار کرد: ساعت ۹:۰۳ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه سیزدهم مهرماه براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ در محور سلفچگان به دلیجان بعد از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ۲ تن مصدوم شدند.

وی افزود: بلافاصله با اعلام حادثه ۲ دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم برای نجات جان مصدومان به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: ۲ مصدوم حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

باقری عنوان کرد: حال مصدومان این سانحه رانندگی وخیم گزارش شده است.


  • نویسنده :
  • منبع :