19 دی: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تزریق دُز بوستر واکسن کرونا برای کادر بهداشت و درمان قم طبق اولویت‌های اول تزریق واکسن در زمان شروع واکسیناسیون، از هفدهم مهرماه در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی علوم پزشکی قم، سیامک محبی در گفت‌وگویی اظهار داشت: از امروز کادر بهداشت و درمان قم می‌توانند با مراجعه به مرکز تجمیعی شماره یک واقع در میدان روح الله دُز بوستر را دریافت نمایند.
وی با بیان اینکه نوع واکسن دُز بوستر طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص می‌شود، افزود: همراه داشتن کارت واکسن، کارت پرسنلی و همچنین کارت نظام پزشکی الزامی می‌باشد.
محبی تصریح کرد: تمامی کارکنان بهداشت و درمان می توانند ۶ ماه بعد از تزریق دُز دوم اقدام به تزریق دُز بوستر نمایند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی قم با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در ارائه خدمات به همشهریان بیان کرد: حضور کادر بهداشت و درمان همچون حضور رزمندگان در خط مقدم جهبه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس است و بدون شک مردم ایران این ایثارگری و از خودگذشتی آنان را هرگز فراموش نخواهند کرد.
از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در قم حدود ۸۵۰ هزار دُز واکسن تزریق شده که بیش از ۶۰ درصد مردم این استان را شامل می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :