فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به بستری ۱۷۲ بیمار در بخش‌های عادی و ۶۲ بیمار در بخش‌های ویژه، گفت: شیب نزولی که در روزهای گذشته شاهد بودیم امروز متوقف شده است.

 دکتر علیرضا زالی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: تعداد بیماران جدید بستری در بخش‌های عادی در بیمارستان‌های تهران در 24 ساعت گذشته بالغ بر 172 بیمار و تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه 61 مورد بوده است.

وی افزود: تعداد افرادی که مجموعاً در 24 ساعت گذشته از مجموع بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند 258 نفر بوده است. آمار، نسبت به روزهای قبل افزایش مختصری نشان می‌دهد و شیب نزولی که در روزهای گذشته شاهد بودیم امروز متوقف شده است و امیدواریم این مسئله، موقت باشد‌.

وی ادامه داد: در سه هفته اخیر فراز و فرودهای متفاوتی داشته‌ایم بنابراین آمار یک روز، قابل قضاوت نیست و باید آمار 48 ساعت آتی نیز مورد تحلیل قرار بگیرد.

زالی خاطرنشان کرد: تهران، از نظر جغرافیایی و جمعیتی پیچیدگی خاص خود را دارد و ممکن است وضعیت این شهر به‌سرعت تغییر یابد و بی‌توجهی به ملاحظات بهداشتی می‌تواند منجر به تغییر سیمای بیماری در تهران شود. با رعایت سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی باید از افزایش آمار جلوگیری شود.

  • نویسنده :
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیما