19 دی: معاون سرویس‌ اقدام اتحادیه اروپا با معاون سیاسی وزارت امور خارجه در تهران دیدار کرد.
به گزارش اداره‌کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «انریکه مورا» معاون سرویس‌ اقدام اتحادیه اروپا دقایقی پیش با «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه در تهران دیدار کرد.
در این دیدار، طرفین درخصوص مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله روابط ایران و اتحادیه اروپایی، موضوع افغانستان و نیز مذاکرات برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه در حال رایزنی با یکدیگر هستند. 
انریکه مورا با علی باقری دیدار کرد
«علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه روز گذشته در توییتی نوشت: ‏در ادامه رایزنی‌های اخیر منطقه‌ای و بین‌المللی، فردا میزبان آقای انریکه مورا معاون سرویس‌ اقدام اتحادیه اروپا خواهم بود.
وی افزود: تبادل نظر درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای از جمله افغانستان و نیز مذاکرات برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه در دستور کار این سفر است.
پیشتر نیز «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران از سفر مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران خبر داده بود و گفت: مطابق هماهنگی های صورت گرفته قبلی این سفر در روز پنجشنبه انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: این سفر در ادامه رایزنی‌های دو طرف درخصوص موضوعات مورد علاقه فیمابین از جمله روابط ایران و اتحادیه، افغانستان و برجام صورت می‌گیرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: رایزنی‌ها و تماس‌های دو طرف هیچگاه قطع نبوده و به صورت مستمر حول موضوعات مختلف در جریان است و این سفر نیز در همین چارچوب انجام می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :