19 دی: معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: سال ۱۴۰۱، در واقع سال شکوفایی اقتصادی و گره گشایی از مشکلات معیشتی مردم و محرومیت زدایی از استان هرمزگان و سایر استان های کشور خواهد بود.
محسن رضایی پنجشنبه شب در جمع بندی سخنان خود از سفر یک روزه به استان هرمزگان افزود: امیدواریم همه کمک کنند که مساله معیشت مردم و محرومیت هایی که در هرمزگان و استان های دیگر هست، هرچه زودتر برطرف شد و سال آینده شاهد اتفاق های خوبی برای کشور باشیم.
وی با اشاره به بازدید از اسکله و انبارهای بندر شهید رجایی بیان داشت: هدف ما در دولت سیزدهم این است که حمل کالا را یکسره کرده تا کالاها به صورت مستقیم از کشتی تخلیه و بر روی وسیله حمل کننده قرار گیرد و به مقصد استان ها ارسال شود.
معاون اقتصادی رییس جمهوری اظهارداشت: باید اطلاعات کشتی ها بلافاصله قبل از رسیدن به بندرگاه ثبت و وارد سامانه شود و به محض اینکه وارد بندرگاه شد با کمترین توقف بارها تخلیه و از طریق ریل و ماشین اقلام به دست مردم برسد.
رضایی همچنین بااشاره به سفر اخیر خود به استان خوزستان و بازدید از بندرامام گفت: در ۶ ماهه نخست امسال زیر ۲ هزار کامیون از این بندر تخلیه و بارگیری می شد اما اکنون روزانه به سه هزار کامیون رسیده است که امیدواریم این مهم در بندرشهید رجایی و مساله کانتینرهای انباشت شده در این بندر نیز بزودی اتفاق بیافتد.

  • نویسنده :
  • منبع :