19 دی: گمانه‌زنی آقای سلیمی‌نمین در خصوص جزئیات مطرح شده در دیدار آقای حسن روحانی رئیس‌جمهوری سابق با رهبر معظم انقلاب، از جمله درخواست وی برای عضویت در مجمع و مخالفت رهبر انقلاب با این درخواست صحت ندارد و چنین درخواستی مطرح نشده است.
خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد گمانه‌زنی آقای سلیمی‌نمین در خصوص جزئیات مطرح شده در دیدار آقای حسن روحانی رئیس‌جمهوری سابق با رهبر معظم انقلاب، از جمله درخواست وی برای عضویت در مجمع و مخالفت رهبر انقلاب با این درخواست صحت ندارد و چنین درخواستی مطرح نشده است.
سلیمی‌نمین در مصاحبه با «انتحاب» و در پاسخ به این پرسش که در این ملاقات بر سر چه مسائلی ممکن است صحبت شده باشد، گفته بود: «من دقیق نمی‌دانم اما شنیده می‌شود که آقای روحانی مایل بودند به مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کنند اما رهبری فرموده‌اند که ایشان مجمع را قبول ندارند، حال چگونه می‌توانند در مجمع منشا تاثیر و خدماتی باشند چراکه در دوران ریاست جمهوری‌شان علیرغم اینکه چندین بار من تذکر داده‌ام که در مجمع شرکت کنند اما به هیچ وجه این کار را نکردند. بنابراین احتمال دارد در این ملاقات این بحث مطرح شده باشد که تمایلی از سوی آقای روحانی اعلام شده و جوابی هم دریافت کرده باشد».
  • نویسنده :
  • منبع :