19 دی: نشریه معتبر گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در گزارشی به تشریح شرایط گزینه‌های اصلی باشگاه یوونتوس برای جایگزینی «فدریکو کیه‌زا» پرداخت که «سردار آزمون» یکی از گزینه‌های اصلی بانوی پیر تورین است.
«فدریکو کیه‌زا» ملی‌پوش ایتالیایی و ۲۴ ساله یوونتوس در دیدار ابتدای هفته بانوی پیر تورین مقابل آ.اس رم دچار پارگی رابط صلیبی شد و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.
بر این اساس، سران باشگاه یوونتوس برنامه‌های خود را برای جذب جایگزین کیه‌زا آغاز کرده‌اند.
نشریه معتبر گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در گزارشی به گزینه‌های اصلی یوونتوس اشاره کرد و نوشت: «اسکاماکا» از ساسولو انتقال عالی محسوب می شود اما مهاجم ایرانی و فرانسوی گزینه‌های کم هزینه‌تری هستند که جذب آنها برای یوونتوس راحت تر خواهد بود. کادر فنی یووه نمی‌تواند «پائو دیبالا» را به مرکز خط حمله ببرد و نیاز به یک مهاجم کلاسیک دارد.
در ادامه آمده است: بنظر می‌رسد خرید اسکاماکا به حالت تعلیق در آمده است و خرید یک مهاجم نوک برای یوونتوس بهتر باشد. پس مهاجمان ایرانی و فرانسوی ایده‌آل خواهند بود. مدیر ورزشی یووه درباره سردار آزمون ایرانی که قراردادش با زنیت سن پترزبورگ رو به پایان است، اطلاعاتی را درخواست کرد و به شدت او را زیر نظر دارد.
«مارسیال» مهاجم فرانسوی باشگاه منچستریونایتد دیگر گزینه است. او از شرایط خود در اولدترافورد راضی نیست.
در این راستا چند رسانه دیگر ایتالیایی شانس آزمون را برای حضور در تورین بیشتر می‌دانند چراکه جذب او راحت‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :