19 دی: مسئول ستاد ارتباطات مردمی سفر رییس‌جمهور به قم گفت: ۸۰ هزار درخواست مردمی در سامانه سامد استان در سفر رییس ‎جمهور به قم ثبت و ۵۰ هزار مورد به دستگاه‌های اجرایی استان ارجاع شد.
به گزارش روابط‌عمومی استانداری قم، ابوالفضل بهرامیان در گفت و گویی افزود: در سفر ۲ روزه رییس‌جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به استان قم، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در قالب سامانه ارتباطات دولت و مردم با شماره تلفن ۱۱۱، درخواست‌های مردمی را ثبت کردند و برای پیگیری به دستگاه‌های مسئول ارجاع دادند.
وی با بیان اینکه ۲۶ هزار تماس مردمی توسط کارکنان در ۲ نوبت صبح و عصر در روزهای نهم و دهم دی‌ماه ثبت شد، افزود: در هر نوبت ۳۰۰ تَن از کارکنان دستگاه‌های اجرایی از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مردم بودند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم گفت: درخواست تسهیلات، کمک بلاعوض، مددکاری و بهزیستی، عمرانی، قضایی و مباحث اشتغال از محورهای اصلی درخواست‌های مردمی بوده است.
وی ادامه روند کار در پیگیری نامه‌های مردمی را از ۱۱ تا ۱۵ دی‌ماه جاری در ۲ نوبت و در هر نوبت توسط ۳۰۰ تن از کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد و افزود: پس از ثبت درخواست‌های مردمی، پیامک تایید و کد رهگیری به شماره تلفن های همراه اعلام شده، ارسال شد و همه درخواست‌ها در چارچوب ضوابط و به نوبت در حال پیگیری است.
آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور به همراه چند تَن از اعضای هیات دولت در قالب سیزدهمین سفر استانی، در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ماه جاری به استان قم سفر کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :