19 دی: صفحه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی در توییتر روز چهارشنبه خبر از تعویق برخی از فعالیت‌های این نمایشگاه داد.
در صفحه توییتر نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی آمده است: با کمال تأسف به اطلاع بازدیدکنندگان می‌رسانیم که به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده، کنسرت کایروکی که قرار بود در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) در اکسپو ۲۰۲۰ دبی برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد.
«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه تهدید کرده بود که این بار نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰» را که در دبی برپا شده است، هدف می‌گیرند.
وی در صفحه توئیتر خود با اشاره به هدف بعدی احتمالی یمن به نمایشگاه بین‌المللی امارات در دبی که تا ۳۱ مارس آینده دایر خواهد بود، نوشت: «اکسپو هدف بعدی ماست احتمالا متحمل خسارت شود، توصیه ما به امارات این است که رویکرد خود (در قبال یمن) را تغییر دهد».
صفحه توییتر اکسپو ۲۰۲۰ در ادامه نوشته است: گاهی اوقات و در طول برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، ممکن است برخی از فعالیت‌ها به دلایل مختلف لغو شود و یا به تعویق بیفتد.
یحیی سریع جمعه شب گذشته نیز در توئیتی نوشت: تا زمانی که حکام امارات به تجاوز علیه کشورمان ادامه می دهند، امارات کشوری ناامن خواهد بود.
وی افزود: با توجه به کشتارهاو جنایاتی که ائتلاف سعودی در حق ملت ما مرتکب شده است، به شرکت های خارجی توصیه می کنیم که خاک امارات را ترک کنند.
عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

  • نویسنده :
  • منبع :