19 دی: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اتمام عملیات ۱۱ ساعته امداد رسانی در حادثه ریزش ساختمان در رباط کریم گفت: تعداد کشته ها به ۹ نفر رسید.
به گزارش روز پنجشنبه از جمعیت هلال احمر استان تهران؛ اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۱۰ شب گذشته یک ساختمان سه طبقه در شهرک وحیدیه رباط کریم بر اثر نشت گاز و انفجار آبگرمکن ریزش و باعث ایجاد آوار شد.
وی افزود: پنج تیم شامل سه تیم امداد و نجات و و دو تیم سگ های زنده یاب هلال احمر شهرستان رباط کریم به محل حادثه اعزام که با همکاری آتش نشانی، پلیس و دیگر نیرو های امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام و مشغول عملیات جستجو و نجات شدند.
فتحی با بیان اینکه در مجموع ۱۸ نفر از زیر آوار خارج شدند ادامه داد: در لحظات اولیه عملیات، سه نفر امداد رسانی شدند و پس از ساعت ها تلاش ۶ نفر دیگر از زیر آوار ها خارج و ۹ نفر دیگر که جان خود را از دست داده بودن نیز از زیر آوار خارج شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: پس از ۱۱ ساعت تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر با همکاری دیگر دستگاه های امدادی حاضر در صحنه، عملیات جستجو و نجات به اتمام رسید و متأسفانه در این حادثه ۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند.
بر اساس این گزارش، ساعت ۲۰:۱۰  (چهارشنبه شب)، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله شیریندر رباط کریم اعلام شد که به گفته کارشناسان این حادثه به علت نشتی گاز و انفجار رخ داده است.


  • نویسنده :
  • منبع :