19 دی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جامعه هنری را از نجیب‌ترین و با اصالت‌ترین مردم کشور و مقید به آداب و رسوم دینی دانست و گفت: ما هم در وزارتخانه، خود را موظف به پیگیری دغدغه‌های ایرانیان متدین و غیرتمند و رفع منکر می‌دانیم.
محمدمهدی اسماعیلی شامگاه جمعه -۲۹ بهمن- در رشته توییتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: هنرمندان کشور عزیزمان از نجیب‌ترین و با اصالت‌ترین مردمان سرزمینمان هستند که برای سربلندی این آب و  خاک تلاش می‌کنند. 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: جامعه هنری به آداب و رسوم دینی مقید هستند و از هر نوع توهین و جسارت به باورهای ایمانی جامعه ایرانی اعلام انزجار و بیزاری می‌کنند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خود را موظف به پیگیری دغدغه‌های ایرانیان متدین و غیرتمند و رفع منکر می‌دانیم.
همچنین محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه شب در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر درباره حواشی ایجاد شده در چهلمین جشنواره فیلم فجر، گفت: اگر اتفاقی در بخشی رخ دهد و یک اظهار نظر نادرستی مطرح شود، مورد تایید کسی نیست و همه از آن ابراز انزجار دارند.
اسماعیلی با بیان اینکه یک خطای فردی را نباید به جامعه هنری تسری داد، بیان کرد: این کار به دور از انصاف است. جامعه هنری کشور، پاک، عفیف، پیشتاز عرصه های اجتماعی و فرهنگی است و همیشه حوزه فرهنگ و هنر مورد تکریم آحاد جامعه قرار دارد، اما در عین حال از تکدر خاطر عموم‌ جامعه ایمانی که دلسوزانه ابراز نگرانی کردند، عذرخواهی می‌کنیم. 

  • نویسنده :
  • منبع :