19 دی: رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسوولان در مرکز به صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری موضوع حقابه هیرمند از کشور همسایه هستند و رفت و آمدهای مکرر در جریان است و به یاری خدا هر چه زودتر به نتیجه خواهد رسید.
سرلشکر محمد باقری روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌ آبرسانی ارتش به ۱۸ روستای هیرمند سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از امنیت مرزهای میهن اسلامی اظهارداشت: مساله آب جزو اساسی ترین موضوعات سیستان و بلوچستان است که نیاز اولیه مردم عزیز ما در این خطه ارزشمند محسوب می‌شود و خدا را شاکریم که این طرح آبرسانی امروز به نتیجه رسیده و این حجم از روستاها و جمعیت ما از این نعمت الهی بهره‌مند شدند.
وی بیان کرد: افتخاری است برای ما که در کوران انجام ماموریت‌های دفاعی و امنیتی در سراسر مرزهای کشور به صورت هوایی، زمینی و دریایی ارتش قهرمان چنین مسوولیت‌های اجتماعی مهمی را برعهده گرفته و به انجام می‌رساند. 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران این مهم را وظیفه خود می داند که هر آنچه در توان دارد چه از نظر تجهیزات مهندسی، تجهیزات بهداشت و درمان، امکانات ترابری و متخصصین و نیروی انسانی خودش را در خدمت و کمک به مردم قرار دهد و در این گونه طرح‌ها پیش قدم باشد. 
وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش مسوولیت سنگینی در دفاع از مرزهای کشور و تمامیت ارضی کشور بویژه در شمال سیستان و بلوچستان دارد.
سرلشکر باقری ادامه داد: در کنار این مسوولیت‌هایی که به خوبی و با اطمینان، آرامش و استحکام در حال انجام دارد چنین طرح‌های محرومیت زدایی را در دستور کار قرار داده است.
وی بیان کرد: نیروی زمینی ارتش در طی سال‌های اخیر توانسته در مساله محرومیت‌زدایی، مقابله با کرونا و هر آنچه که از دستش بر می‌آید به مردم خدمت و کمک کند. 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما در نیروهای مسلح معتقدیم برکت کار به این است که برای مردم باشد و برای رضایت آنان زیرا رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است. 
وی ادامه داد: محرومان و مستضعفان ولی نعمتان همه ما هستند؛ یادمان نمی‌رود که امام خمینی(ره) دائما بیان می‌داشتند که یک تار موی این مردم به همه سرمایه داران، مستکبران و کسانی که انتظارات بسیار زیادی از حکومت دارند می‌ارزد.
سرلشکر باقری افزود: امیدواریم خداوند به همه فرماندهان ارتش و دست اندرکاران که این خدمات را انجام می‌دهند سلامتی و توفیق دهد تا هم بتوانیم در دفاع و امنیت کشور وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و هم در خدمت رسانی به مردم روز به روز نقش بیشتری را ایفا کنیم.
وی درباره تجهیز بیمارستان هیرمند نیز گفت: تجهیز این بیمارستان نیز توسط ارتش پیگیری و انجام خواهد شد در واقع هر آنچه از دست نیروهای مسلح بربیاید هیچ دریغی وجود ندارد و در خدمت به مردم این کار را به انجام خواهند رساند. 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مساله تجارت مرزی در شمال سیستان و بلوچستان را به مسوولان کشوری تاکید خواهیم کرد و هر کاری از دست ما بربیاید انجام خواهیم داد.

  • نویسنده :
  • منبع :