19 دی: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: خط هوایی مسیر بوشهر - دوبی شنبه‌شب با انجام نخستین پرواز فعالیت خود را پس از سه سال وقفه از سرگرفت.
لی باستین روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای تحقق این مهم پیگیری‌ و رایزنی‌هایی از ۲ ماه پیش انجام شد که با همراهی مدیران ذیربط نخستین پرواز شنب گذشته مقصد دوبی انجام شد.
وی بیان کرد: برقراری دوباره این پرواز گامی ارزشمند در راستای توسعه مراودات تجاری ایران و امارات محسوب می‌شود که باید این ظرفیت بخوبی مورد استفاده قرار گیرد.
باستین ادامه داد: از سرگیری پرواز مسیر بوشهر - دوبی و بالعکس به عنوان مطالبه‌ای مهم برای دانشجویان و تجار بود و بدون تردید تقویت و توسعه مناسبات تجاری، بازرگانی و گردشگری را فراهم می‌کند.
باستین یادآور شد: پرواز بوشهر - دوبی و بالعکس ۲ روز در هفته در روزهای شنبه و پنجشنبه با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و ظرفیت ۱۴۰ مسافر انجام می‌شود که امیدواریم با استقبال خوب هم‌استانی‌ها مواجه شود.
وی با قدردانی از همراهی موثر استاندار و دستگاه‌های ذیربط عنوان کرد: پیگیری‌هایی نیز برای راه‌اندازی خط هوایی بوشهر - دوحه و خطوط کشتیرانی بوشهر به قطر انجام شده که جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :