19 دی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به این استان در روز جمعه هفته جاری خبر داد و گفت که در این سفر اولویت‌های توسعه‌ای مازندران با حضور رئیس قوه مجریه از نزدیک بررسی می‌شود.
روح الله سلگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، وزرای دولت هم در این سفر با حضور در شهرستان‌ها علاوه بر موضوعات شهرستانی، مسایل استانی را نیز بررسی و نتیجه را به رییس جمهور جهت تصمیم گیری گزارش می‌کنند.
وی توضیح داد: سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که حداقل یک وزیر به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور به دو شهرستان مازندران سفر کند تا از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مناطق مختلف و مردم قرار گیرند.
سلگی با اظهار این که لمس مسایل و مشکلات مردم از نزدیک توسط مسوولان ارشد دولت به تصمیم گیری بهتر و کاربردی تر می انجامد، گفت که میز ارتباطات مردمی وزارتخانه های مختلف هم از فردا پنجشنبه با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا در استان تشکیل می شود تا مردم مازندران بتوانند مشکلات خودشان را در بخش های مختلف به صورت جزیی تر در ملاقات عمومی با مسوولان کشوری در میان بگذارند.
معاون استاندار مازندران دیدار با خانواده معظم شهدا و جمعی از اقشار مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی مازندران را از محورهای برنامه‌ سفر رئیس دولت سیزدهم به این استان اعلام کرد.
وی با اعلام این که چند تن از وزرا و معاونان رئیس جمهور هم آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می کنند، گفت: هدف اصلی سفر استانی دولت این است که مسوولان ارشد قوه مجریه در جریان ریز مسایل و مشکلات مردم در استان ها قرار بگیرند و به همین دلیل هم تدابیری پیش و حین سفر اندیشیده شده که شهروندان بتوانند مشکلات و درخواست هایشان را مطرح کنند که از جمله آن شماره تلفن ۱۱۱ ارتباطات مردمی است که به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های مردم مازندران در ایام سفر خواهد بود.
آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :