19 دی: اعضای شبکه‌ای که قصد خرابکاری در فردو را داشتند، از سوی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شدند.
اعضای شبکه‌ای که قصد خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای فردو را داشتند از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شدند.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که تلاش می‌کنند به یکی از کارمندان بخش IR6 تاسیسات هسته‌ای فردو نزدیک شوند، برای این کار نخست یکی از همسایگان این کارمند را جذب کرده و دادن پول نقد و خریدن لب‌تاپ، توکن و موبایل در مدت کوتاهی نحوه ارتباط‌گیری امن را به این فرد نشان می‌دهند.
سپس به کارمند تاسیسات برای جمع‌آوری اطلاعات نزدیک می‌شوند و همه دستمزدها به صورت نقدی و ارز دیجیتال رد و بدل می‌شود تا ردی از آن باقی نماند.
افسر جاسوسی اسراییل در پوشش یک شرکت هنگ‌کنگی و با کمک فرد واسط با کارمند فردو ارتباط می‌گیرد و در این ارتباط سفارش نرم‌افزاری می‌دهد و مرحله به مرحله به این مسئول نزدیک می‌شود.
این فرد که پس از آگاهی از هویت فرد جاسوس به همکاری خود با او ادامه می‌دهد، غافل از این بوده که تمامی این مراحل در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بوده است.
فرماندهی سپاه هسته‌ای با همکاری فرماندهی ضدجاسوسی سازمان اطلاعات سپاه توانست مانع یکی از خرابکاری‌های بزرگ در تاسیسات هسته‌ای کشور شود چراکه این شبکه تلاش داشت تا قبل از تعطیلات نوروز اقدامات خود را عملی کند.

  • نویسنده :
  • منبع :