19 دی: مسئول اتاق عقد حرم حضرت معصومه (س)، از اینترنتی شدن نوبت‌گیری اتاق عقد حرم مطهر حرم حضرت معصومه (س) خبر داد.
حجت‌الاسلام حسین زاده، مسئول اتاق عقد حرم حضرت معصومه (س)، در گفت‌وگویی عنوان کرد: نوبت‌گیری اتاق عقد حرم مطهر حرم حضرت معصومه (س) اینترنتی شده است و از این پس امکان ثبت‌نام به صورت حضوری وجود ندارد.
وی افزود: علاقه‌مندان برای استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه (س) می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی fatemi.amfm.ir/wed فرایند ثبت‌نام را انجام دهند و یا با مراجعه به پرتال جامع آستان مقدس فاطمه معصومه (س) در بخش پرتابل‌ها بر روی گزینه پیوند آسمانی کلیک کرده و مراحل ثبت‌نام اتاق عقد را دنبال کنند.
وی گفت: برای ثبت‌نام اتاق عقد حرم مدارکی از جمله تصویر برگه جواب آزمایشگاه، تصویر فرم تکمیل‌شده رزرو نوبت که در سایت قابل دانلود است و همچنین می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر ازدواج فرم مذکور را تهیه کنند، تصویر صفحه دوم شناسنامه زوجین و تصویر طلاق نامه یا گواهی فوت همسر در صورت ازدواج دوم عروس ضروری است.
وی بیان کرد: هزینه استفاده از اتاق عقد حرم حضرت معصومه (س) ۱۰۰ هزار تومان است که به صورت آنلاین در زمان ثبت نام قابل پرداخت است و در صورت درخواست عاقد حق الزحمه عاقد ۵۰ هزار تومان است که به صورت نقدی در زمان عقد باید پرداخت شود.
حسین زاده ادامه داد: شرایط استفاده از اتاق عقد حرم مطهر عبارت از حضور به‌موقع و خروج بهنگام، همراه داشتن حداکثر ۱۰ نفر به غیر از زوجین، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، ممنوعیت ورود افراد با علائم سرماخوردگی و عدم پذیرایی از مهمانان و زائران است.
وی گفت: ظرفیت اتاق عقد حرم مطهر حرم حضرت معصومه (س) دو اتاق است و در صورت خالی بودن ظرفیت امکان رزرو نوبت تا ده روز را دارد و پس از تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت‌نام اتاق عقد پیامکی از شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ مبنی بر ثبت و رزرو زمان عقد برای متقاضی ارسال خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :