19 دی: رئیس جمهور با بیان توصیه‌هایی به مسوولان اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکید کرد: بخش زیادی از مردم نسبت به طرح دولت آگاهی پیدا کردند اما هنوز برای برخی ابهام وجود دارد که باید با استدلال برای آن‌ها اقناع‌سازی شود.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت از مقام معظم رهبری برای حمایت و تاکید ایشان بر همراهی همگانی برای اجرای موفق برنامه‌های اقتصادی دولت قدردانی کرد و گفت: همراهی و کمک مردم به دولت برای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها در حقیقت جای تقدیر دارد و به رغم تلاش شبانه‌روزی رسانه‌های معاند مردم آگاه و هوشیار ایران آنها را در رسیدن به اهداف شان ناکام گذاشتند.
رئیسی افزود: در جریان حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها که اخلال موقتی در سامانه‌ها به وجود آمد و با تلاش به موقع مسوولان ذیربط کنترل شد می‌خواستند کشور یکباره دچار التهاب و آشوب شود اما به فضل خدا و هوشیاری مردم در آنجا هم ناکام ماندند.
رئیس جمهور با قدردانی از تیم اقتصادی دولت و همه مسوولانی که میدان‌دار اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها هستند، نکاتی را در این خصوص متذکر شد و این نکات را تضمین‌کننده موفقیت دولت در اجرای این طرح دانست.
رئیسی تشدید نظارت به منظور کنترل قیمت‌ها را بسیار ضروری خواند و تاکید کرد: هیچ کالا و خدماتی نباید تحت هیچ شرایطی بیش از رقم مصوب ستاد تنظیم بازار افزایش یابد.
رئیسی بر لزوم تداوم تبیین جزییات نحوه توزیع یارانه‌ها، ابعاد و آثار آن برای مردم تاکید کرد و گفت: بخش زیادی از مردم نسبت به طرح دولت آگاهی پیدا کردند اما هنوز برای برخی ابهام وجود دارد که باید با استدلال برای آنها اقناع‌سازی شود.
رئیس جمهور با اطمینان‌بخشی نسبت به ذخایر کالاهای اساسی در کشور این نکته را نیز متذکر شد همه کسانی که در دهک‌های اول تا نهم قرار داشته و مستحق دریافت یارانه هستند حتما یارانه می‌گیرند و جای نگرانی نیست.

  • نویسنده :
  • منبع :