19 دی: رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک کسب ۴۰ مدال رنگارنگ و رتبه سوم کاروان ورزشی کشورمان در المپیک ناشنوایان، این موفقیت را مایه شادی و افتخار ملت ایران و به‌ویژه علاقه مندان به ورزش دانست.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تبریک خود به مناسبت کسب رتبه سوم المپیک ناشنوایان از سوی کاروان ورزشی کشورمان تصریح کرده است: این پیروزی و صعود چهار پله‌ای در جدول مدال‌ها، جلوه دیگری از اراده و توانمندی جوانان عزیز ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.
رئیس جمهور افزود: کسب ۴۰ مدال رنگارنگ و رتبه سوم کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات المپیک ناشنوایان مایه شادی و افتخار ملت ایران به‌ویژه علاقه‌مندان به ورزش شد. این پیروزی و صعود چهار پله‌ای در جدول مدال‌ها، جلوه دیگری از اراده و توانمندی جوانان عزیز ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.
آیت الله رئیسی ادامه داد: اینجانب این موفقیت ارزشمند را به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و از یکایک ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران ورزش ناشنوایان صمیمانه قدردانی می‌کنم.
بر اساس این گزارش، کاروان ورزشی ایران در بیست‌وچهارمین دوره المپیک ناشنوایان پس از اوکراین و آلمان، با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۴ برنز بهترین نتیجه تاریخ ورزش ناشنوایان کشورمان را رقم زد و به مقام سوم دست یافت.

  • نویسنده :
  • منبع :