19 دی: مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی‌های تدارکاتی جام‌جهانی گفت: قرار بود بازی با کانادا برگزار شود اما طرف مقابل خلف وعده کرد، در حال حاضر به غیر از پاراگوئه با دو تیم دیگر در حال مذاکره هستیم و درصدد قطعی کردن این بازی‌ها هستیم.
حمید استیلی با اشاره به مشکلات به وجود آمده و لغو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال کانادا اظهار داشت: قرار بود این بازی برگزار شود اما طرف مقابل خلف وعده کرد، در حال حاضر به غیر از پاراگوئه با دو تیم دیگر در حال مذاکره هستیم و درصدد قطعی کردن این بازی‌ها هستیم.
مدیر تیم ملی ایران درباره در مورد دلایل لغو این دیدار بیان کرد: متاسفانه مسائل فنی در لغو این بازی تاثیرگذار نبود و بیشتر اتفاقات سیاسی باعث لغو این دیدار شد. قرار بود ۳ بازی در کانادا انجام شود اما طرف کانادایی خلف وعده کرد و در نهایت بازی با تیم ملی آن کشور هم لغو شد.
وی ادامه داد: صحبت‌های من ورزشی است و وظیفه خودم می‌دانم که پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه‌ها باشم، در چند روز گفتند ما پنهان شده‌ایم اما اینطور نیست و در حال رایزنی و تلاش برای برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران هستیم.
استیلی یادآور شد: اولین بار است این اتفاق در چنین شرایطی می‌افتد، حتی قرار بود ما با پارچه مشکی که بر لباس خود می‌بندیم در این بازی به میدان برویم تا به نوعی همدردی با مردم این کشور پس از وقوع حادثه سقوط هواپیما داشته باشیم.
وی در مورد این که چه تمهیداتی برای بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در نظر گرفته خواهد شد، افزود: در صدد هستیم بازی جایگزین در کشور قطر انجام شود؛ با هماهنگی اسکوچیچ اردو را در قطر برگزار می‌کنیم و سعی بر این است تا در همین کشور چند بازی دوستانه داشته باشیم. البته تا این لحظه هیچ بازی قطعی نشده و هیچ اسمی را نمی‌توانیم اعلام کنیم چراکه برخی‌ها به دنبال خراب کردن شرایط و لغو این بازی‌ها هستند.
او همچنین با اشاره به تماس فرهاد مجیدی پیرامون این مسئله که بازیکنان دعوت‌شده استقلال به اردوی تیم ملی در جشن قهرمانی آبی پوشان تهرانی حضور داشته باشند، گفت: اگر اسکوچیچ با این مسئله موافقت کند، مشکلی نخواهیم داشت و برای یک روز آنها را در اختیار باشگاه خواهیم گذاشت.

  • نویسنده :
  • منبع :