19 دی: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشوه‌بگیران ساخت متروپل مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند، گفت: مقصران حادثه متروپل در آبادان با فضاسازی رسانه‌ای به دنبال انحراف افکار عمومی در مورد علل وقوع این فاجعه هستند.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به حادثه ساختمان متروپل آبادان و بر برخورد با متخلفان در ارتباط با بروز این حادثه تاکید کردند.  
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه مقصران این حادثه با فضاسازی رسانه‌ای به‌دنبال انحراف افکار عمومی از واقعیات در ارتباط با این حادثه هستند که باید این موضوع به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.  
وی اظهار داشت: مقصران وقوع حادثه در ساختمان متروپل آبادان در هر مقامی که باشند باید مورد پیگیرد قانونی قرار گیرند و برخورد لازم با آنها صورت گیرد و باید مشخص شود که چه فرد یا افرادی رشوه گرفتند و مجوز آن را صادر کردند.  
سلیمی همچنین افزود: حتی اگر افرادی در سمت‌های مختلف در حین انجام کار متوجه تخلف شده‌اند اما سکوت اختیار کردند نیز باید شناسایی شوند و این مسئولان باید نسبت به سکوت و عملکرد ناصحیح خود پاسخگو باشند.


  • نویسنده :
  • منبع :