19 دی: مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اعلام کرد: استفاده از واژه شهید برای ایوب انتظاری یک اشتباه سهوی بود.
به گزارش این اداره‌کل، علی صالحی در واکنش به انتشار لوح تقدیری که در آن از ایوب انتظاری به عنوان شهید یاد شده گفت: استفاده از واژه شهید در لوح تقدیر استاندار یزد اشتباهی بوده که توسط روابط عمومی استانداری در تنظیم متن مذکور صورت گرفته که بلافاصله پس از آگاهی از خطای سهوی رخ داده متن لوح اصلاح شده است.
وی افزود: البته همانگونه که از محتوای متن لوح بر می‌آید، منظور تکریم آن جوان تلاشگر و خدماتش در راه علم و صنعت است و ارتباطی به سایر موارد مطروحه از سوی برخی رسانه‌ها ندارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تاکید کرد: با توجه به برخی گمانه زنی‌ها در خصوص متن لوح تقدیر مذکور، هر برداشت دیگری، کاملا رد و تکذیب می‌شود.
صالحی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر مشکوک بودن درگذشت ایوب انتظاری اظهار داشت: هنوز دستگاه‌های مسئول در این رابطه اعلام نظر نداشته اند لذا موارد مطرح شده در این رابطه در رسانه‌ها گمانه زنی بوده و صرفا باید منتظر اعلام نظر دستگاه‌های ذیصلاح در این رابطه بود.
دادگستری یزد روز یکشنبه هرگونه پیشداوری درمورد مرگ این نخبه یزدی را رد و اعلام کرد تحقیق در مورد علت مرگ این جوان ادامه دارد.
ایوب انتظاری ۳۵ ساله و دارای مدرک دکتری هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف و کارمند یک شرکت صنعتی در یزد بود که دهم خرداد بعد از مراجعه به بیمارستان درگذشت.
برخی اکانت‌های های اسراییلی با بیان نقش این جوان در تولید تجهیزات نظامی تلویحا فوت او را یک اقدام تروریستی قلمداد کرده اند.

  • نویسنده :
  • منبع :