19 دی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من هیچ دخالتی در تدارک بازی‌های دوستانه نداشتم و نمی‌دانم چه کسی مقصر است و بازی‌هایی که می‌خواستیم تدارک ندیدند.
دراگان اسکوچیچ در گفت گویی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: من ایده متفاوتی در رابطه با این اردو داشتم و ۲ ماه پیش نوشتم و گفتم که چه انتظاراتی دارم و می‌خواهم در این اردو چه اتفاقاتی رخ بدهد ولی این موضوع اتفاق نیافتاد، توضیحات کامل در رابطه با زمان پیش رو تا جام جهانی را گفته بودم ولی متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت و الان فقط با یک تک بازی اینجا در قطر حضور داریم. 
وی ادامه داد: من خیلی شفاف از فدراسیون خواسته بودم که با تیم هایی بازی های دوستانه تدارک بدهد که شبیه به تیم هایی باشند که در جام جهانی با آنها بازی خواهیم داشت و حقیقت این است که مسابقات مدنظرم برگزار نشد و انتظارم از فدراسیون این بود که اردوی با کیفیت تری از قطر فراهم کند و فکر می‌کنم روزهای زیادی را برای برگزاری اردو مناسب از دست دادیم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که با این شرایط با تمام وجود در خدمت تیم ملی بودند.
سرمربی فوتبال کشورمان در رابطه با سفر به کانادا برای تک بازی گفت: من قصد داشتم بهترین شرایط و انتخاب ها را برای بازی های تدارکاتی در نظر بگیرم ولی همان تک بازی هم کنسل شد به نظر نمی‌رسید که برای تک بازی ارزش سفر به کانادا یا اروگوئه را داشته باشد و به بیولوژیک بازیکنان آسیب می‌زد.
وی افزود: بهترین حالت که می‌توانستیم فراهم کنیم فقط همین تک بازی در اردو قطر بود و اگر بگویم از این اردو راضی و خوشحال هستن دروغ گفته ام، تنها چیزی که باعث خوشحالی من می‌شود تلاش بازیکنان و کادر فنی خواهد بود که با جان و دل کم نگذاشتند و سعی کردن از زمان کمی که در اختیار داریم به بهترین حالت ممکن برای هماهنگی و آمادگی تیم استفاده کنیم. ما باید مراقب آبرو تیم ملی هم باشیم و می‌توانستیم در قطر بازی های بهتر هم برگزار کنیم و نمی‌شد در تهران بمانیم تا ببینیم چه میشود. همیشه درخواستم برای بازی های دوستانه تیم‌های خوب بود، نه تیم های کوچک که کمکی نکنند.
اسکوچیچ در رابطه با گلایه از فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من وقتی که به تیم ملی آمدم گفتم که هدفم صعود به جام جهانی خواهد بود و مشخص بود که از روز اول چه چیزی را می‌خواهم. خیلی وقت ها پیش آمد که احترام من نگه داشته نشد و اگر از من بپرسید که آخرین پرداختی من در چه تاریخی بوده است باید خیلی فکر کنم تا به یاد بیاورم. از پاداش صعود به جام جهانی تا الان هیچ دریافتی نداشتم. درست است که هدف اصلی من مسائل مالی نبوده ولی این جزئی از شرایط کار است و استحقاق این را داریم که به ما احترام گذاشته شود. 

  • نویسنده :
  • منبع :