19 دی: رییس جمهور گفت: دولت با دست توانای مردم، با قوت و قدرت، اصلاحات اقتصادی را در کشور پیش خواهد برد و بدنبال افزایش بهره وری و رشد اقتصادی خواهد بود.
 آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر روز پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم در ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان افزود: ما معتقدیم اداره کشور بصورت کم هزینه و با بهره بالا با همکاری مردم و قطع دست دلالان و فاسدان میسر است.
وی ادامه داد: با حضور فعالان اقتصادی شرایط به نفع مردم خواهد بود و افتخار ما این است که در بین اقشار مختلف حضور داریم.
رییس جمهور با بیان اینکه شعار ما می توانیم محقق خواهد شد، اظهار داشت: اعتقاد و باور من این است که با توجه به ظرفیتی که در کشور بر مبنای نیروهای مستعد داریم، آینده ایران روشن و امیدوارکننده خواهد بود.
وی اضافه کرد: هرکس با قلم، قدم، اقدام، فعل و ترک فعل مردم را مایوس کند، درجهت راهبرد دشمن حرکت کرده و هر فردی برخلاف این موارد مردم را امیدوار کند در راستای راهبرد جمهوری اسلامی ایران قدم نهاده است.
آیت الله رییسی اظهار داشت: هر کجا به نسخه انقلاب عمل کردیم، نتیجه کار موفقیت بود و هرکجا با شک و تردید نسخه‌های دیگران بر کشور تحمیل شد، ناکامی بدنبال داشت.
رییس جمهور با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی باید زودتر انجام می‌گرفت تصریح کرد: مردم باید بصورت شفاف در جریان امور قرار گیرند.
وی بیان کرد: با تولید دانش بنیان و فناورانه حرکت کشور بسوی آینده روشن است.
آیت الله رییسی خاطرنشان کرد: قطع دست فاسدان و دلالان بسترسازی برای حضور جوانان و باز کردن دست بخش خصوصی و انضباط مالی در دولت از جمله ضرورت‌ها بشمار می‌رود.
وی ادامه داد: امروزه کشور ما دست برتر را در همه زمینه‌ها دارد و از تمام زمان‌ها پرقدرت تر شده است، در عین حال دشمنان از هر نظر ضعیف تر شده اند.
رییس جمهور افزود: دست برتر ما در عرصه‌های مختلف با مجاهدت‌ها بدست آمد و هم اکنون ایران به مرکز بیداری اسلامی تبدیل شده است.
آیت الله رییسی ادامه داد: دشمن در تلاش است که در منطقه جای پایی پیدا کند، اما به برکت خون شهدا و الگوی شهید سلیمانی اعلام کردیم که منطقه ما محل حضور آمریکایی ها نخواهد بود.
وی افزود: برخورداری از اراده، نیروهای توانمند مسلح، رهبری بصیرت آفرین و مدبر، برتری های امروز کشور ما محسوب می‌شود.
رییس جمهور تصریح کرد: آمریکا با نقشه صهیونیست‌ها و با پول برخی از کشورهای منطقه سعی کرده که در منطقه جایی پیدا کند، اما فرهنگ شهید سلیمانی و اعتقاد و باور مردم و جوانان سبب جلوگیری از این موضوع شده است.
وی افزود: بیداری در امت اسلام به برکت خون شهیدان است و از جمله استان اصفهان با ۲۳ هزار شهید در این ارتباط سرآمد است.
بر اساس این گزارش، رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد اصفهان شدند.  


  • نویسنده :
  • منبع :