19 دی: فرماندار شادگان با تایید تیراندازی به منزل و حسینیه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در حال بررسی است.
جمال صالح‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته برادر نماینده شادگان از مکه بازگشته بود و مراسم استقبال از حاجی در حسینیه این نماینده برگزار شده بود که پس از اتمام مراسم، سه تیر به پنجره دو واحد منزل در طبقه دوم حسینیه اصابت کرده است بنابراین نمی‌توانیم بگوییم تیراندازی هدفمند بوده است.
وی با اشاره به رسم غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا عنوان کرد: احتمال دارد این حادثه نیز به دلیل رسم غلط تیراندازی در مراسم (استقبال) رخ داده باشد.
فرماندار شادگان با بیان اینکه احتمال امنیتی بودن حادثه بسیار کم است، گفت: اگر فردی که نیراندازی کرده قصد انجام کار امنیتی داشت در این جمعیت ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفری جشن می‌توانست به فرد یا به صورت مستقیم به ساختمان تیراندازی کند اما این کار انجام نشده است. نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرده است که به کسی مظنون نیست و از کسی شکایت نکرده است.
وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی و مالی نداشته است، تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی همه دوربین‌های مداربسته منطقه هستند و موضوع به صورت ویژه در دست پیگیری است.

  • نویسنده :
  • منبع :