19 دی: مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: طی عملیاتی نفس گیر و حساس چهار نفر که در دستگاه تاب اسکای شهربازی کوثر گیر افتاده بودند، نجات یافتتد.

نصرت اله لطفی جمعه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: به علت بروز نقص فنی در عملکرد دستگاه بازی تاب اسکای چهار نفر در ارتفاع ۲۵ متری از سطح زمین گیر افتادند. 

وی افزود: باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع تیم های آتش نشانی سریع به محل حادثه اعزام شدند و قبل از بروز فاجعه سقوط این افراد از ارتفاع نجات یافتند. 

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام یادآور شد: برای انجام این عملیات مهم و حساس مجبور به برش و قیچی کردن برخی موانع سر مسیر ماشین های آتش نشانی به محل حادثه شدیم. 

لطفی تاکید کرد: همچنین تلاش نیروهای انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در محل و جلوگیری از ازدحام مردم قابل تقدیر است. 

وی ادامه داد: با پایین آوردن افراد گیر افتاده در ارتفاع، به علت ترس ۲ نفر از آنها دچار افت فشار و بیهوشی شده بودند که بلافاصله تحویل نیروهای امدادی مستقر در محل شدند. 

لطفی با اشاره به اینکه دستگاه مذبور از ادامه فعالیت ممنوع شد، از مسوولان و متولیان امر خواست نسبت به بازرسی دقیق وسایل شهربازی که جان افراد را به مخاطره می اندازند، توجه بیشتری داشته باشند چرا که عمده این دستگاه های بازی فرسوده هستند.

 


 

 

  • نویسنده :
  • منبع :