19 دی: عصر امروز سه شنبه تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه در میدان فلسطین برگزار شد.
در این تجمع که با حضور قشرهای مختلف تهران از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، از سوی جمعیت شعار مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر آمریکا سر داده شد.
بر اساس این گزارش شرکت کنندگان در این تجمع، پلاکاردهایی در محکومیت جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و همچنین تصاویری از کودکان شهید این حمله حمل می‌کردند. همچنین تعدادی از شرکت کنندگان پرچم ایران، فلسطین و حزب الله به همراه داشتند.
در این مراسم که همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار شده بود، یکی از مداحان اهل بیت به مداحی پرداخت.

در این مراسم بر روی سن برگزاری مراسم تصاویر تعدادی از شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونسیتی از جمله رهبران جهاد اسلامی و «آلاء قدوم» کودک 5 ساله فلسطینی به نمایش گذاشته شد.

خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران در تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت های اخیر رژیم صهیونسیتی در غزه، در بخشی از صحبت های خود تاکید کرد: هیچ کس نمی‌تواند تفرقه‌ای بین گروه های مقاومت فلسطینی ایجاد کند.
وی با تاکید بر این که آزادی فلسطین و قدس و بیرون کردن رژیم صهیونیستی هدف همه است گفت: هماهنگی دائمی بین اتاق مشترک مقاومت جهاد اسلامی، حماس و تمام مبارزان فلسطینی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی وجود دارد و این همکاری و همدلی و همراهی مردم فلسطین بزرگترین سلاح ما در برابر رژیم صهیونسیتی است.
وی با بیان این که ما پرچم جهاد و مبارزه تا رسیدن به هدف خودمان بر زمین نمی‌گذاریم، گفت: ما سلاح خود را تا آزادی کامل فلسطین بر دوش خود حفظ خواهیم کرد.
نماینده جنبش حماس در تهران در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه که منجر به کشته شدن تعدادی از مردم فلسطین و رهبران جهاد اسلامی شده است، تصریح کرد: مسئولیت کامل این موضوع و پیامدهای این تجاوز متوجه رژیم صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی با ترور کردن فرماندهان مقاومت و مردم فلسطین آغازگر این جنگ بود.
خالد قدومی با اشاره به برخی از تلاش ها برای ایجاد اختلاف میان گروه های مقاومت تصریح کرد: ایجاد اختلاف بین گروه‌های مقاومت به فضل الهی و درایت دلاوران جریان مقاومت راه به جایی نخواهد برد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه خون فلسطینی‌ها همه یکی است، تصریح کرد: جهاد ما تا آزادی کامل فلسطین و زوال و نابودی اشغالگران ادامه خواهد داشت. ما امروز در کمین اشغالگران نشسته‌ایم و خواب از چشمان آنها ربوده‌ایم و این موضوع تا بیرون راندن تمام اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت.
نماینده جنبش حماس در تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: دشمن صهیونیست هرگز قادر نخواهد بود عزم مبارزان فلسطینی را در راه هدفشان تضعیف کند و هیبت فلسطین را درهم شکند. مبارزه ما تا تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس ادامه خواهد داشت.
خالد قدومی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با درود و سلام به شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: سلام به روح پر فتوح شهید سلیمانی که این شعار را مطرح کردند: «ما ملت حسینیم»، «ما ملت پیروزیم، ما ملت حسینیم».
براساس اعلام مجری این برنامه، از ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در تهران نیز برای شرکت و سخنرانی در این مراسم دعوت شده بود که او به علت کسالت در این مراسم حضور پیدا نکرد.

  • نویسنده :
  • منبع :