19 دی: سپاه انصارالحسین(ع) همدان با صدور بیانیه ای ضمن ابراز تاسف از یاوه گویی‌ یکی از سران فتنه نسبت به سردار پر افتخار جهان اسلام حاج حسین همدانی، خواستار برخورد جدی و سریع دستگاه‌ های مربوطه با مطالب سخیف این فتنه‌گر شد.
در بیانیه سپاه همدان آمده است: شهدا گوهرهای ماندگاری هستند که تمام تاریخ آینده این مملکت به آنان خواهد بالید و هر انسان آزاده‌ای در برابر ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان که به فضل شهادت و به برکت خون شهدا رقم خورده، یاد و خاطر شهدا را زنده نگه خواهد داشت و اهداف و آرمان‌های والایشان را تحقق خواهد بخشید.
این بیانیه می افزاید: سرلشکر شهید حاج حسین همدانی جزو برجستگان شهدا و مجاهدینی است که تمام عمر خود را وقف اسلام، قرآن، مکتب و مردم جهان اسلامی کرد و مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله و کار جهادی بود که همواره به عنوان یک مجاهد در تنگه‌های احد زمان خود آماده بود و هیچ‌گاه تنگه را رها نکرد و در دوران عمر بابرکت خود همواره انقلابی بود، انقلابی عمل کرد و انقلابی ماند تا در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سپاه همدان در ادامه این بیانیه آورده است: شهید همدانی از جمله شهدایی شاخص زمان جنگ تحمیلی و جزو فرماندهان عالی رتبه نظام بود که اقدامات تاثیرگذار و ایفای نقش در دوران انقلاب، حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، تشکیل مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، پایه‌گذاری سپاه استان همدان، راه‌اندازی هیئت رزمندگان ثارالله و نقش‌آفرینی در فتنه سال ۸۸ از مهم‌ترین اقدامات ارزنده‌ای این شهید والامقام است.
در بیانیه سپاه استان همدان افزوده شده، شهید همدانی در فتنه ۸۸ به عنوان فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تجربه و توانمندی بالا به عنوان فرمانده میدان در مقابل فتنه‌گران ایستادگی و نقش بسیار تعیین‌کننده و تاثیرگذاری در ایجاد امنیت داشت و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا صف مردم و افرادی که معاند نیستند.
در ادامه این بیانیه تصریح شده، در شرایطی که جبهه مقاومت به حضور این شهید نیاز داشت در شرایط بسیار سخت با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری توانست با حضور شبانه‌روزی در آن خطه از تشکیل دولت تکفیری و به تبع آن ملت تکفیری در راستای حفظ اسلام جلوگیری کند و با الگوبرداری از بسیج نیروهای مردمی صحنه را سازماندهی و ساماندهی کرد و با تشکیل بسیج در جهان اسلام نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ و حراست سوریه داشت و توانست موفقیت‌های بسیاری کسب و مانع از سقوط کشور سوریه و موجب پیروزی جبهه حق شود.
این بیانیه می افزاید: شهید همدانی نه تنها ذره‌ای از مسیر انقلاب منحرف نشد بلکه مفتخر به دریافت ۲ نشان فتح از سوی رهبر معظم انقلاب است که این نشان‌ها را به خاطر هدایت و فرماندهی موفق لشکرهای تحت امرش در دوران دفاع مقدس کسب کرده است.
در بیانیه سپاه همدان با اشاره به صحبت های اخیر یکی از سران فتنه ۸۸ و اهانت به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی و به خصوص حاج حسین همدانی، تصریح شده، لجن‌پراکنی این فرد ملعون و فتنه‌گر بار دیگر ثابت کرد که در جریان انتخابات ۸۸ تقلب بهانه و رمز آشوب و فتنه برای براندازی نظام از روی عداوت و دشمنی با نظام و انقلاب و اسلام بود که البته این آرزو را با خود به گور خواهد برد.
سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این بیانیه گستاخی و لجن پراکنی این فرد ملعون و نفرین شده را محکوم کرده و با تاکید بر اینکه آرمان‌های شهدا جولانگاه افراد بی بصیرت نخواهد شد و هیچ احدی حق توهین به شهدا را ندارد؛ از مسئولان ذیربط می‌خواهد با رسیدگی سریع به این موضوع زمینه تکرار این هتک حرمت‌ها را از بین برده و انتظار بحق خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت را پاسخ گویند و پاسخ قاطی به این فرد مطرود دهند.
به گزارش ایرنا، در همین ارتباط فردا(پنج‌شنبه) تجمع اعتراضی ملت امام حسین (ع) با عنوان اعتراض به لجن پراکنی سردمداران فتنه ۸۸ و در دفاع از سردار سرافراز شهید حاج حسین همدانی در همدان برگزار می شود.

  • نویسنده :
  • منبع :