19 دی: سخنگوی ایران ایر از آغاز فروش بلیت ویژه اربعین از روز شنبه خبر داد و جزییات فروش بلیت‌های گروهی اربعین را تشریح کرد.
حسام قربانعلی در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه بلیت‌های ویژه اربعین با قیمت رفت و برگشت ۶ میلیون تومان از شنبه ١٢ شهریورماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: برای بازه زمانی ١۵ تا سی‌ام شهریور ماه بلیت عراق با نرخ ویژه ۶ میلیون تومان برای رفت و برگشت به فروش می رسد و ١۵ هزار زائر از طریق شرکت هواپیمایی ایران‌ایر عازم مراسم اربعین خواهند شد. 
وی با اشاره به فروش بلیت گروهی گفت: گروه‌های بیش از ٩ نفر برای خرید بلیت اربعین باید به اداره مرکزی دفتر فروش چارتری ایران ایر مراجعه کنند و پیش از مراجعه حضوری باید با شماره ۴۶۶٢۵١۵١ تماس بگیرند تا اسامی زائران را ثبت کنند و فرایند ثبت نام به آنها اعلا شود. 
سخنگوی ادامه داد: متقاضیان برای خرید بلیت گروهی کمتر از ١٠ نفر باید به دفتر ایران ایر در خیابان نجات‌اللهی مراجعه کنند. 
قربانعلی تاکید کرد: بار مجاز زائران همان ٣٠ کیلوگرم است و درصورت کنسلی بلیت یک میلیون تومان در مسیر رفت و برگشت از قیمت بلیت کسر خواهد شد و در صورت عدم حضور زائران در پرواز ۵٠ درصد قیمت بلیت را به زائران برمی‌گردانیم و با بانک‌های عامل به توافق رسیده‌ایم که در دو شیفت در شعب برای بازگرداندن وجه به افراد حضور داشته باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :