۱۹ دی: آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید گفت: تخلفاتی که درباره فولاد مبارکه مطرح شده بسیار نگران‌کننده است و شاید در سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز چنین تخلفاتی وجود داشته باشد.
وی روز جمعه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزود: برای جلوگیری از تکرار چنین تخلفات باید مسوولان، مدیران پاکدست و معتقد به آخرت را شناسایی و در مسئولیت‌های مهم گماشته شوند.
آیت‌الله سبحانی ادامه داد: اگر مدیر و کارمندی که تخلف آن محرز شده به‌جای برخورد با وی، در سایر مناصب و مدیریت‌ها منصوب شود بلکه او را باید عزل کنیم تا سایر مدیران بدانند در نظام اسلامی کسی که تخلف کند باید کنار گذاشته شود و افراد شایسته لایق جایگزین شوند.
وی مسئولیت وزارتخانه صمت را با سایر وزارتخانه بسیار متمایز دانست و گفت: این وزارتخانه مسئولیت تأمین نیازهای اساسی مردم تا نیازهای کلان را دارد و باید تلاش مستمری داشته باشد
این مرجع تقلید ادامه داد: باید مراقب بود تا افرادی که شایستگی ندارند در پست‌های حساس این وزارتخانه که وظیفه تولید و صنعت کشور را بر عهده دارد به‌کارگیری نشوند.
فاطمی امین در سفر روز جمعه خود به قم با آیات سبحانی، مکارم و نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم سخنرانی می کند.
  • نویسنده :
  • منبع :