19 دی: دادستان عمومی و انقلاب سیرجان درباره مرگ یک جوان فعال فضای مجازی در شهر پاریز این شهرستان بابیان اینکه جسد وی تحویل پزشکی قانونی شده گفت:رسیدگی ویژه به پرونده فوق در دستور کار دادستانی قرار دارد و افراد از گمانه زنی های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب کنند.
به گزارش دادگستری کرمان، محسن نیک ورز جمعه شب در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش مشاهده خودرو مشکوک در مجاورت بیمارستان امام رضا(ع)سیرجان، ماموران کلانتری ۱۱شهر سیرجان سحرگاه روز پنجشنبه ۱۰شهریورماه به محل عزیمت می کنند.
وی ادامه داد: پس از بازرسی خودرو متوجه جسد بی جان یک جوان تقریبا ۳۰ ساله در پشت فرمان می شوند.
جسد فاقد آثار خفگی یا ضربه است 
نیک‌ورز بیان کرد:تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن متوفی دیده نشد اما به منظور مشخص شدن موضوع جسد متوفی برای آزمایش های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.
دادستان سیرجان اضافه کرد:آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳ روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه با مادرش بوده و جنازه وی چندساعت بعد در خودرو شخصی‌اش پیداشده است.
این مقام قضایی بر حفظ حرمت انسان ها تاکید کرد و گفت:متاسفانه در فضای مجازی افرادی دانسته یا از روی ناآگاهی حقوق شهروندی افراد را نقض می نمایند و با اظهار نظرهای غیراخلاقی موجب رنجش خانواده ها می شوند که در این زمینه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
وی درپایان اعلام کرد: گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان به اطلاع رسانده خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :