19 دی: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قم گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه درسالجاری برای توسعه روستاهای این استان در نظر گرفته شده‌است.
غلامرضا رحیمی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در جلسه‌ای که اخیرا با فرمانداران و بنیاد مسکن ترتیب یافت، تعریف لازم برای این که طرح‌ها عملیاتی شود در نظر گرفته شد.
وی تاکید کرد که بودجه مذکور در قالب اجرای طرح‌های هادی در روستاها هزینه  و مجری طرح نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی از اعطای وام تسهیلات اشتغال پایدار روستایی خبر داد و افزود:در قالب این طرح مبلغ سه میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که درحال حاضر سقف پرداخت وام کشاورزی به اتمام رسیده‌است و این به علت زیاد بودن افراد متقاضی بود.
رحیمی ادامه داد: صاحبان طرح‌هایی که در زمینه‌های صنعت، صنایع تبدیلی و موارد دیگر باشد می‌توانند از تسهیلات مذکور استفاده کنند.
وی یادآور شد: تسهیلات لازم صرفا به افراد ساکن روستاها پرداخت نمی‌شود بلکه مهم آن است که تسهیلات اعطایی در مکان روستاها هزینه گردد.
وی بیان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی می‌توانند به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا اداره صنعت و معدن مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهند.

  • نویسنده :
  • منبع :